dimarts, 6 d’octubre del 2009

Carta a un soldat

A classe d'acollida vamn fer una cançó que tracta d'un home que va a la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). La cançó es titula "No hi ha demà" i és d'Obrint Pas.

Vam fer la carta que el soldat li enviava a la seva estimada. Aquesta va ser la meva:


Titol : El Jove molt enamorat però mal afortunat en l'amor

Per a la meva nòvia:

Hola :

Estic molt malament perquè hem perdut La guerra. Els meus amics estan morts ploro de ràbia i l`apreto amb les mans. Com m'agradaria estar al teu costat en aquestes moments que fa molt fred.
El camí se`m fa llarg i estic ferit i tinc fam. Amor meu la nostra relació no pot seguir perquè no sortiré viu d'aquesta guerra . PEr tant , en aquesta carta t'escric el molt que t´estimo .Per això , no pot seguir la nostra relació i sé que pots treure'm de la teva vida , vull que siguis molt feliç.

Carla 4t A




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada