dissabte, 19 de gener del 2013

Les meves vacances de Nadal

Les meves vacances de Nadal 


-En les meves vacances de Nadal me he anat als Estat Units (Boston) ha on estat el meu tio i hem menjar  molt en Nadal. Després d'uns cuats dies en la casa del meu tio, la meva família i jo ens havíem anat a un hotel de Boston i hem passat una setmana i me la he passat mol be per que havia molt de menjar i molts jocs
com els bitlles i el billar i molts mes.
Després de una setmana en l`hotel hem anat un altra vegada a la casa del meu tio en els reis mags per fer un altra menjar i donar-nos els regals.
Després de un dia en la casa del meu tio nos hem anat a Espanya (Barcelona) i un dissabte hem anat a la casa de la meva tieta per menjar i passar una estona amb la família un altra vegada.

Aquestes eren les meves vacances de Nadal :)

INCÒGNIT

1 comentari:

  1. M`agrada l`idea de incognit. Tambe, puc saber el teu vacances de nadal molt facil.

    S
    h
    I
    N

    ResponElimina