dilluns, 21 de gener del 2013

les meves vacances

Aquestes vacances em menjo raims i castanyes 
Les menjo amb la meva familia i surto amb la familia .
Dissatble jugo a fotbol i basquet .
M´agrada el Nadal saps per qué?
perqué el Nadal tinc moltes festes i menjo molt ,per aixó m´agrada el Nadal .Les festes de Nadal m´agrada molt com la festa dels reis ,festa de loteria i altres festes.també m´agraden els pastissos de Nadal i també les xocolates de lletres .m´agrada els regals de Nadal i aquest any els Reis m´hon portat una sabates de color morro im´agrada perque  faig un pastis especial per Nadal pero no puc faig pero aquest any ho intentarlé a fer un altre pastis i unes xocolates de Nadal.crec que si no puc fer un pastis ,no pasa res pero l` any  que ve puc .
stephen 

1 comentari:

  1. M'agradat les vacances del stephen perquè fa el mateix que jo
    Jennyfer Nava

    ResponElimina