dilluns, 21 de gener del 2013

QUE HEM FET AQUET NADAL ??



  • he sortit amb als meus amics i jugar a futbol i anar a altres llocs 
  • i tmbn i anar amb al meu pare i la mare con el cotxe a barcelona 
  • i tmbn al dia 1/1/2013 i anat pa selebrar el cap del any en barcelona amb els meus amics 
  • per la nit i no i vuelto a casa fin las 5 de la manyana i no i dormet toda la nit .
  • i tmbn i em vais tendra un partit amestus dels meus jugadors i em ganat aquel partit  i altres dias  jugat  en la plaça o en casa o sortir amb amics.

3 comentaris:

  1. hola
    me ha agradar la foto.
    tot estan fort.

    Anònim

    ResponElimina
  2. hola
    me ha agradar la foto.
    tot estan fort.

    Anònim

    ResponElimina
  3. Me ha agradat la foto.
    tots estan fort com jo

    Incògnit

    ResponElimina